דף הנחיתה הוא למעשה תעודת הזהות של העסק שלכם. מדובר בעמוד שייצג אתכם באופן הברור והיעיל ביותר מול הלקוח שלכם ויגרום לו בסופו של דבר לעשות מה שאתם רוצים: לרכוש את המוצר שלכם, להירשם לסמינר או סדנה אינטרנטית או ליצור עמכם קשר.
מהי בדיקת A/B?
בדיקת A/B (בחינה של דף A מול דף B ואחוזי ההמרה של שניהם) היא תהליך שנועד לשפר את דפי הנחיתה ע"י השוואה של אלמנטים שונים בדף, כגון: כותרות, תמונות, כפתורים לחיצים יותר ופחות ועוד. כמובן שתוכלו לנסות לשער מה יעבוד טוב יותר בשביל הלקוחות שלכם, אך כדי להשיג תובנות מחכימות יותר, מומלץ להיעזר בכלי הנפלא הזה.
האלמנטים הנבדקים בבדיקת A/B
הכותרת הראשית של הדף – בבדיקת A/b
בודקים האם הכותרת של הדף שלכם מספיק טובה כדי למשוך את קהל היעד שלכם. לעיתים הטקסט השיווקי לא מושך את קהל היעד הנכון או לא מבהיר לו היטב מהי מטרת המוצר שלכם.
קריאה לפעולה
בדרך כלל הטקסט שרשום על הכפתור בדף הנחיתה מייצג את מטרתו העיקרית של הדף. לעיתים, באופן לא מודע הלקוח לא ירצה להתבונן בטקסט או שלא יבחינו בו מסיבות מסוימות. רצוי לנסח את הקריאה לפעולה באופן משכנע ושיווקי ולשלב כפתור הנעה לפעולה.
תמונה המייצגת את המוצר
רצוי לשלב בדף הנחיתה תמונה המייצגת את המוצר או השירות. התמונה תציג את המוצר מבחינה ויזואלית או בשימוש אותנטי.
עיצוב כפתורים
השתמש בכפתורי הנעה לפעולה גדולים מהרגיל, ומקם אותם במקום בולט כדי שהלקוח לא יפספס אותם.
לחצני צבע
מקובל להיעזר בלחצני צבעים, כגון כחול לקישורים, אדום או ורוד לתגובה רגשית וכדומה.
אורך הטופס
חלק בלתי נפרד מדף הנחיתה הוא טופס להשארת פרטים ויצירת קשר. הלקוח עלול לסגור את דף הנחיתה במהירות במידה והוא מתבקש למלא פרטים רבים. מומלץ לנסות לבדוק כמה זה הלקוח נשאר בדף הנחיתה כשאתם משלבים טפסים עם בחירה אמריקאית (א, ב או ג) או מילוי פרטים ידנית.
עותק ארוך לעומת קצר
לעיתים עותק קצר יותר יעשה את העבודה מבחינת הלקוחות שלכם ולעיתים דווקא ריבוי הפרטים. חשוב להציב את הנתונים זה מול זה ולבדוק.
פנו אלינו עוד היום לבניית דף נחיתה מנצח.