אם חיפשתם בגוגל את הביטוי דף נחיתה דוגמא, אתם במקום הנכון. הרשו לנו לחזק את ידיכם –ההבנה מהו דף נחיתה איכותי מוכיחה כי אתם בדרך הנכונה לכיוון הצלחת אתר האינטרנט שלכם. אז קחו נשימה עמוקה, המאמר הבא יעזור לכם להבין ולדעת מהם האלמנטים שמרכיבים דף נחיתה לדוגמא ולמופת.
רשימת המצרכים לדף נחיתה לדוגמא (בהמשך המאמר אנו מרחיבים על כל נושא)
1. תוכן מדויק וקצר
2. עיצוב מותאם לפילוח האוכלוסייה
3. קריאה ברורה לפעולה
שלושת האלמנטים הללו אולי נראים פשוטים וברורים, אבל האמת היא שרק שימוש אידיאלי במרכיבים ייצור את אחוזי ההמרה שאתם מחפשים, או במילים אחרות – רק דף נחיתה שעוצב למופת עם טקסטים קולעים וקצרים (!) והפעלה ישירה ולא מאתגרת של הגולשים, תהפוך אחוז גבוה מהמבקרים באתר שלכם ללקוחות. רוצים להבין איך עושים את זה המקצוענים?
סודות התוכן והעיצוב של דף נחיתה מנצח
התוכן הוא המלך
בכל מנועי החיפוש, כאשר גוגל בעיקרם. אבל – העניין עם תוכן הוא לא רק היכולת שלו להעביר את המידע הנכון, אלא גם הצורה קובעת ובגדול. גולש שמגיע לדף הנחיתה (או לכל עמוד אחר באתר שלכם) מקדיש בצורה אוטומטית מבלי לשים לב עד 3 שניות ליצירת הרושם הראשוני שלו. זה אומר שאם תוך 3 שניות של הסתכלות בעמוד – קליטה של צבעים, עיצוב ומספר כותרות שהדגשתם בחוכמה מראש – הגולש לא מרגיש בבית – איבדתם אותו.
שלושת השניות הראשונות…
רוצים שכל גולש יהפוך ללקוח? התוכן שלכם חייב להיות מותאם בדיוק לשלושת השניות הראשונות, ורק אחריו ניתן לגשת לרמה השנייה של התוכן שמורכבת בצורה אידיאלית מהמלצות של לקוחות, פירוט על המוצר וקריאה לפעולה.
עיצוב התומך במסר
פירוט עמוק על עיצוב הוא דבר לא ריאלי במסגרת המאמר הזה – אך הבסיס חייב להיאמר. כל מוצר או שירות נוגעים בקהלי יעד מעט שונים ובפלחי אוכלוסייה שונים (בין אם בגילאים, במין, או בכל פילוח אחר). לכן לא יכול להיות שעיצוב גנרי ואחיד (הנמכר בהרבה מקומות שמציעים שירות בניית דפי נחיתה מוכן מראש) יכול להתאים לכל אחד. במילים אחרות – לא יכול להיות שאתרים של חנות מחשבים, מגזין אינטרנטי, וחנות למתנות יומולדת יציגו כולם דף נחיתה דומה בעיצובו. לכן – כשאתם מתבוננים בדף נחיתה לדוגמא, בין אם בעיצובנו ובין אם של כל חברה אחרת בשוק – זכרו, יש להבין את קהל היעד של הדף הספציפי ורק אז לשפוט את איכותו. לכן מומלץ לבדוק את דפי הנחיתה של חברות מצליחות בתחומים שנוגעים לכם מאוד. מעבר לכך – את העיצוב הגרפי השאירו תמיד למומחים לנושא, כי בעיצוב גרוע, גם המוצר הטוב ביותר פשוט לא יימכר.
קריאה לפעולה – הסוד ב"ה" הידיעה
תוכן איכותי
הרבה נאמר על תכנים, טקסטים מרהיבים של קופירייטרים שנונים ועל עיצובים שמהפנטים את הגולש. אבל – וזהו פרט חשוב מאוד – בלי קריאה לפעולה מדויקת, נעימה ומזמינה גם העמוד היפה ביותר לא יצליח להמיר את המבקרים שלכם ללקוחות.
קריאה לפעולה
האומנות העדינה העומדת מאחורי ייצור קריאה לפעולה, אותו החוט המקשר בין "סתם עוד מבקר" לגולש שהפך ללקוח, מחייבת מחשבה תחילה והבנה של הגולשים שלכם . איך הם עובדים, מה מדליק אותם ואיך גורמים להם להרגיש "מספיק בבית" בכדי למלא טופס, ליצור קשר או אפילו לרכוש מוצר בו במקום.
לאחר שחשפנו בפניכם את השלד הערום של בניית דפי-נחיתה, אנו חשים מחויבות להסביר כי לא מדובר במשחק.
השקיעו בדפי הנחיתה שלכם
דפי נחיתה מוצלחים דורשים השקעה רבה, מחשבה תחילה ומעקב לצורך אופטימיזציה בכדי להפיק את המיטב. דף נחיתה מעוצב כראוי יכול להפוך את האתר שלכם לסיפור הצלחה מסחרי, כאשר אפילו מנפחים קטנים של מבקרים ניתן להפיק את המיטב. פנו אלינו לפרטים נוספים.