בהנחה שהצלחתם להביא את הגולשים הרלוונטים לדף הנחיתה שלכם – מה שתצטרכו לעשות עכשיו, זה לגרום להם לעשות את הצעד הבא וליצור אתכם קשר או להשאיר את פרטיהם באמצעות טופס. איך עושים זאת נכון אתם שואלים?
בדקו אם יש בעיות
בניתם דף נחיתה אבל אין לכם מספיק פניות. אולי הבעיה קשורה לעיצוב? אולי במסר שאתם מנסים להעביר? אולי קיימת בעיה טכנית אצל חלק מהגולשים (התאמה לדפדפנים שונים)?
יכול מאוד להיות שאחת מהסיבות האלו היא הבעיה, אך לפני שאתם ניגשים לבדוק את אחד הגורמים הנ"ל רצוי שתבדקו את הסיבה העיקרית לכך שלא מספיק אנשים יוצרים קשר מדף נחיתה:
הסיבה
תן ללקוח הפוטנציאלי סיבה (או סיבות) למה כדאי ומשתלם לו למסור את פרטיו. מהי הסיבה שבסופו של דבר לא תגרום ללקוח לצאת מדף הנחיתה מבלי להשאיר את פרטיו? חשוב על הדבר הבא: מה אני צריך לומר, לעשות ולתת כדי שהגולש יהיה מעוניין להשאיר את פרטיו?
תן וקח
שתף את הגולש בידע שלך לגבי הדבר שהוא התעניין בו
הגולש של היום מחפש תמורה כלשהי בעבור הפרטים שהוא מוסר (מייל, טלפון וכיוב') גם אם זאת תמורה סמלית כמו סרטון וידאו נחמד, מדריך קצר שתוכל לשלוח בחינם, שירות מבוא חינמי שתוכל לתת, ובעצם כל דבר שיגרום לגולש להתנסות בשירות שלכם, בידע שלכם ובכל דבר אחר שיכול לתרום לו.
רעיונות
חשוב על רעיון שתוכל לשלב בדף הנחיתה כדי לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי שהגיע אליו שכדאי לו להשאיר את פרטיו. להלן מספר דוגמאות למה שתוכל להעניק ללקוחות בתמורה להשארת הפרטים:
> פגישת הדגמה חינם
> התנסות במוצר/שירות ללא תשלום או בתשלום סימלי של…
> שיחת ייעוץ טלפונית, חינם וללא התחייבות
> קבלת מידע בנושא למייל
> שובר הנחה, אחוז הנחה
> הטבה ייחודית
> ועוד מגוון אפשרויות – אך דאג לקשור את ההטבה תמיד לשירות אותו אתה מציע!
צפו בדוגמאות לדפי נחיתה המיישמים עקרון זה:
תרצו לקבל הצעה לבניית דף נחיתה הכולל את העקרון הנ"ל? לחצו כאן ליצירת קשר