דף נחיתה, כמו כל דף אחר ברשת האינטרנט, מקבל דירוג על-ידי מנועי החיפוש השונים ובראשם גוגל. במשך שנים רבות מנסים מיטב המוחות לפענח בהנדסה-הפוכה (reverse engineering) את הנוסחא המשתנה של גוגל, ותחום קידום האתרים מתבסס כולו על ההשערות של מחקר מתמשך זה.
הקריטריונים העיקריים שאותרו, נבדקו והתגלו כנכונים, כלומר ככאלו המשפיעים ישירות על הדירוג שלכם בגוגל, מהווים כיום את התשתית למהלכי קידום עסקיים על גבי הרשת. כשאתם מקימים אתר אינטרנט לעסק שלכם או מעצבים עמוד נחיתה, קריטריונים אלו חייבים לקבל מענה:
- שימוש נבון במילות מפתח
- עיצוב נגיש ונכון
- תוכן איכותי
- תכנות נכון לפי הכללים הסטנדרטיים של הרשת
לא משנה אם עמוד הנחיתה שלכם מעוצב יפה ואיכותי, ולא משנה כמה הטקסט של העמוד משכנע, אם הקוד שמאחורי העיצוב והטקסט אינו תקין – העמוד שלכם לא יקבל את התנועה שאתם מחפשים ובעצם לא יעשה את העבודה.
שימו לב שהדבר נכון גם כשאתם מפרסמים בתשלום במודעות דרך גוגל אדוורדס, כך שעצם התשלום אינו מחפה על תכנות גרוע או תוכן לא איכותי, ויגרור "הענשה" ע"י גוגל.
מהו תכנות נכון של דף נחיתה
עקרונות התכנות הנכון הינם סטנדרט של עולם ה-www. אותם הכללים תקפים על כל העמודים כולל עמודי נחיתה, בלי יוצא מן הכלל. כדי לקבל דירוג גבוה בגוגל, הן בתוצאות האורגניות והן בחיפוש הממומן של אדוורדס, חובה לדאוג כי בעמוד יהיו:
- טקסט חי – נגיש לסריקה על-ידי העכביש של גוגל (google-bot)
- חלוקה נכונה והדרגתית לרמות ע"י כותרות – H – כלומר H1, H2, H3
- חלוקה של יתרונות השירות/מוצר שלכם לבולטים (Bullet Points)
כיום ישנם מספר קריטריונים נוספים ההכרחיים לקבלת דירוג גבוה לעמוד הנחיתה שלכם בגוגל:
- אופטימיזציה של מהירות הטעינה – יש לבצע לפני ואחרי שהעמוד הופך לחי
- התאמה לכל הדפדפנים – העמוד חייב להתאים לכמה שיותר דפדפנים, כאשר הסטנדרט המינימאלי הוא ה-EXPLORER, SAFARI, GOOGLE CHROME, FIREFOX
- התאמה מוחלטת של דף הנחיתה למכשירים הסלולאריים החכמים
כל אחד מהקריטריונים הנ"ל משפיע בצורה חדה, ברורה ומשמעותית על הנוכחות של עמוד הנחיתה שלכם בתוך תוצאות החיפוש של גוגל. כדי שהעמוד יעשה את העבודה לשמה הוא יועד יש לעקוב אחר רשימה זו בקפדנות יתרה.
הקריטריון האחרון ברשימה המדבר על התאמה למכשירים סלולאריים, נמצא כחיוני מבחינת גוגל גם במידה והשירות או המוצר שלכם אינו רלוונטי לטעמכם למשתמשי הסלולארי, שכן גוגל עדיין לוקח בחשבון את הנגישות של העמוד כשהוא מחליט על הניקוד והדירוג שהעמוד יקבל.
להפוך PSD ל HTML בצורה נקייה
רוב בעלי העסקים האינטרנטיים אינם מתכנתים או מומחי אינטרנט. כל אחד מתמחה בתחום של העסק שלו, והדבר הזמין ביותר לכולנו הוא מה שהעיניים רואות. הדבר בולט במיוחד עם שוק שמלא בדפי נחיתה שעוצבו מאוד יפה לעין, אך התכנות שלהם לא נעשה כראוי והם לא עושים את העבודה.
בדיוק לצורך זה הוספנו לסל השירותים שלנו שירות ייחודי של המרת PSD ל-HTML, או במילים אחרות, המרת עיצוב מקצועי (לרוב נעשה בתוכנת Photoshop על גבי פורמט PSD) לעמוד נחיתה מתוכנת כראוי לפי הקריטריונים המחמירים ביותר. כך עמוד הנחיתה שלכם גם יראה מעולה, וגם יעבור בהצטיינות יתרה את המבחן של גוגל.
אם יש לכם עיצוב מוכן של דף הנחיתה שלכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו לצורך המרתו לדף נחיתה פעיל, עם תכנות מעולה, בדרך להפיכתו לדף הנחיתה שיעשה בשבילכם עבודת שטח מעולה. התכנות שאנו מציעים כולל יצירה והטמעה של טופס פעיל ליצירת קשר וכתובת ייחודית לעמוד.