לכל קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס יש מטרה אחת או מספר מטרות שאליהן מכוון המפרסם.
המטרות שונות ומשתנות באופן אינדיבידואלי בין הקמפיינים השונים.
מה יכולה להיות מטרה?
– איסוף פרטי קשר מהגולש ע"י טופס
– הורדת תוכנה
– יצירת קשר טלפוני של הגולש באמצעות טלפון שמופיע באתר
– רכישה דרך האתר
– הצטרפות לניוזלטר שנשלח לעיתים קרובות
– ועוד…
באמצעות בניית דפי נחיתה אטרקטיביים נוכל להשיג יחס המרה גבוה ולשפר את ביצועי הקמפיין.
מהם יחסי המרה?
הכוונה היא לאחוז ההמרות שהופקו ע"י דף הנחיתה ביחס לכמות הגולשים שצפו באותו הדף.
לדוגמא, יחס המרה אפשר למדוד ע"י כמות פניות כתובות שהתקבלו דרך הפרסום בגוגל באמצעות דף הנחיתה בו מופיע טופס "צור קשר". פניה כתובה מוגדרת כהמרה אחת. אם קיבלנו 10 פניות כתובות מתוך 100 גולשים שצפו בעמוד שלנו, בו מופיע טופס "צור הקשר", סה"כ יחסי ההמרה של דף הנחיתה שלנו הם 10%.
ככל שנבנה דפי נחיתה איכותיים יותר, זאת אומרת נשתמש במודעות פרסומיות מדויקות שעונות על צרכיו של הגולש, כך הסבירות שמספר ההמרות שנקבל יהיה גבוה יותר.
איך בונים דפי נחיתה בעלי יחסי המרה גבוהים?
שימוש במבנה נכון
דף נחיתה הבנוי במבנה אסטרטגי שבו כל הפרמטרים (טלפון, טופס וכדומה..) מופיעים במקומות הנכונים, יזכה לאחוזי המרות גבוהים. חשוב לאפשר למשתמש למצוא הכל בקלות.
תוכן שיווקי מעניין
הגולש הממוצע משתעמם מהר מאוד מדפי אינפורמציה ארוכים שנבנו ללא מטרה כלשהי וככל הנראה ימשיך לאתר של המתחרה. יש לנו סה"כ כמה שניות לשכנע את הגולש שהוא הגיע למקום הנכון והרלוונטי ביותר עבורו ולכן נכתוב בתמצות ובצורה מעניינת את כל המידע הדרוש לו לגבי העסק שלנו. מעבר לטקסט קצר וקולע עלינו להניע את המשתמש לפעולה שנרצה שיבצע כמו: להוריד את התוכנה שפיתחנו לניסיון, לשלוח לנו את פרטיו ליצירת קשר, להירשם לניוזלטר שלנו ועוד.
יצירת יתרונות בולטים ביחס למתחרים
חשוב שנדגיש בצורה בולטת את כל היתרונות החשובים שלנו על פני המתחרים. בין אם מדובר במחיר זול יותר או בשירות ברמה גבוהה יותר הניתן 24 שעות ביממה – דף המציג יתרונות שלא מופיעים אצל המתחרים ככל הנראה יהיה מוצלח יותר ויקבל אחוזי המרה גבוהים.