אנשים רבים מגיעים לדף הנחיתה שלך ולא על מנת לבהות באלמנטים עיצוביים שמיקמת שם. הם מגיעים לדף הנחיתה שלך במטרה למצוא רמזים מהירים שיענו לשאלותיהם.
הם רוצים לדעת:
"האם זה המקום שאליו רציתי להגיע? האם זה המקום הנכון עבורי?"
תן לגולש תחושת בטחון, תחושה של "בית", שהוא הגיע למקום הנכון. תן לו את כל הסיבות להבין שאתה הכתובת הנכונה למה שהוא מחפש (להלן טיפים לבניית דף נחיתה מנצח).
"האם דמיינתי שכך זה יראה?"
חשוב מבחינה ויזואלית על החוויה שאתה מציע או מוכר ללקוח. חשוב איך המוצר או השירות שאתה מוכר יראו הכי טוב בעיניו. מה הוא ירצה לראות שם? מה הוא לא ירצה לראות שם? עם מה יהיה לו נוח יותר? מה יכול להעצים עבורו את החוויה? איך הוא מתאר את הבעיה? איך הוא מתאר את הפתרון? מעבר לתוכן איכותי ומסר מתקשר וענייני – יש לעשות שימוש באלמנטים שונים שייתמכו במסר, למשל: דמויות אנושיות, שימוש בחותמות איכות, לוגואים של לקוחות, עדויות לקוח (עם תמונות הלקוחות או ללא תמונות הלקוחות) ועוד…
"האם זה נראה אמין?"
יחד עם הרעיון והתמונה שאתה מנסה ליצור בדף הנחיתה – חשוב כל הזמן האם זה ייתפס בעיני הגולש כדבר אמין. כלומר, תן לו את התחושה שהוא הגיע למקום בטוח, למקום שמכבדים אותו. אל תשתמש בעיצוב מרושל או באלמנטים צעקניים מידי, אל תלחץ יותר מידי ואל תעניק הבטחות שהן מוגזמות ולא ברות ביצוע.
"האם כדאי לי לשלוח את פרטיי?"
תן לגולש סיבה או אפילו סיבות למה כדאי לו להשאיר פרטים בדף הנחיתה. כמה שיותר סיבות (אפילו במקרים מסוימים בין 3-4 סיבות) כאשר אתה מציין אותן בטופס יצירת הקשר. סיבה אחת שהיא משכנעת יכולה להיות מספיקה. במקרים מסוימים ניתן לתת סיבות נוספות ליצירת קשר כדי לחזק זאת. לדוגמא: לקבלת ייעוץ חינם + מדריך + דוגמאות… השאר פרטיך. צפו בדוגמאות
הדבר הבא שהמבקר חושב עליו הוא: "האם אני צריך לקבל את ההצעה הזאת?"
כאן נכנסת לתמונה הכתיבה השיווקית. המבקרים יבדקו את המידע הבסיסי עליך (בעל העסק / חברה), את רמת השירות שאתה מציע, עדויות של לקוחות, עובדות בסיסיות לגבי טיב השירות והמוצר ויחליטו אם להשאיר את הפרטים או לא.
לסיכום: דף הנחיתה שלך צריך לענות על השאלות שלעיל במיידית.
אם האלמנטים הגרפיים לא מסודרים טוב או מסיתים את הגולש מהתוכן – צפה לכך שתהיה נטישה גדולה מדף הנחיתה.
פנה אלינו לקבלת הצעה לבניית דף נחיתה – צור קשר