כבעל עסק אתה ודאי יודע שקיימות שיטות רבות לשיווק וקידום העסק שלך באינטרנט ומספר רב של חברות שמציעות מגוון רחב וגדול של שירותים לצורך כך. אך מה עושים עסקים שתקציב הפרסום שלהם מוגבל למדיה אחת? איך הם מנצלים זאת בצורה חכמה שתחזיר להם את ההשקעה ומהר? אין ספק שמאז הגעתה של גוגל שאלה זו קיבלה תשובה נחרצת:
היום כל אחד יכול!
היום כל אחד יכול לפרסם בגוגל ובתקציב המותאם לאופי העסק שלו. הקהל בגוגל מחפש ממש עכשיו את מה שיש לך להציע וזהו למעשה קהל "לקוחות פוטנציאלים חמים" בשונה מפרסום בעיתון, שם אתה מציע משהו לקהל לקוחות שלא בהכרח צריך או מעוניין במוצר, ולכן הוא מוגדר כ"קהל לקוחות פוטנציאלי". בקהל מסוג זה נצטרך להשקיע הרבה מאמצים וכספים כדי לנסות ולהניע לפעולה של יצירת קשר ואחוזי ההצלחה בדרך כלל לא כל כך גבוהים.
אין ספק שמשתלם לפרסם בגוגל, אבל גם כאן עלולים לעשות טעויות…
אף על פי כן, קיימות טעויות נפוצות כאשר עסקים ניגשים לפרסם בגוגל, אשר העיקריות שבהן:
טעות 1:
פרסום בגוגל ללא איש מקצוע מוסמך. מקצוען גוגל מוסמך מוזיל עבורך את עלויות ההקלקה ודואג להניע גולשים לפעולה כל הזמן.
טעות 2:
פרסום ללא דף נחיתה – הטעות הנפוצה: במקום להפנות לעמוד ממוקד ומכירתי מפנים לאתר אינטרנט.
מטרתו של דף נחיתה – למקד את המסר ולהניע את הגולש לביצוע פעולה (כמו יצירת קשר, השארת פרטים בטופס).