הקמת דף נחיתה בפייסבוק – כך תוקעים יתד בלב הרשת החברתית הפעילה ביותר בעולם והאתר העמוס ביותר באינטרנט כיום. כך תכשירו את השטח העסקי הפוטנציאלי העצום שהרשת הזו מציעה לבעלי עסקים, למיליוני עיניים הצופות באתר מדי שעה

הסוד של דף נחיתה

לפני שאנחנו קופצים ראש לתוך העוצמה של פייסבוק כאתר למינוף העסק שלך, נגיד כמה מילים על עמודי נחיתה באופן כללי ומדוע הם כל-כך חשובים. כל בעל עסק המחפש את ההצלחה דואג לבנות לו אחד לפחות.

הסוד של דפי הנחיתה הוא הדיוק שבהם – הם נותנים לגולש את התשובה המיידית למה שהוא מחפש, לא מבזבזים לו זמן ומרחב, נוגעים בו במקומות הנכונים עם כתיבה מדויקת ומושכים לפעולה – כלומר מעירים בגולשים את הרצון והצורך להגיב לאתר, לתקשר איתו, לעבוד איתו. במילים אחרות, אם אתה בעל חנות מקוונת, עמוד דף נחיתה טוב יגרום לגולש שמגיע אליו להיכנס לקטלוג שלך, לפנות אליך בשאלה לגבי מוצר ובעצם לבצע כל מה שתרצה שהוא יבצע. דפי נחיתה יכולים ליצור קריאה לפעולות שונות ומגוונות, בהתאם לדרישה שלך.

דף נחיתה בפייסבוק

אז מה קורה בדף נחיתה בפייסבוק?

בשביל דף נחיתה, פייסבוק נותן שימוש בפונקציה של עמוד עסק, שהוא כמובן הפרופיל העסקי שלך ברשת החברתית. אנו יוצאים מנקודת הנחה שכבר הפנמת כי אין ברירה וכי הצעד הנכון ביותר הוא לדאוג שיהיה לך פרופיל עסקי בפייסבוק ולא רק באתר הבית שלך. כעת, בואו נבין מה העניין עם דיוק בעמוד העסקי שלך.

מינוף נכון

היופי בשימוש נכון בפייסבוק הוא שהשיווק קורה כמעט מעצמו. נכון, יש רשימת מטלות יומיות חשובות שקשורות לקידום העסק שלך, מטלות כאלו שאפשר לעשות לרוב עם הקפה של הבוקר, אך בגדול, אם השירות שלך לעניין ועמוד הנחיתה שלך מעוצב כראוי, השיווק יהיה וויראלי ואנשים יתחילו להגיע אליך לפרופיל בקצב הולך ומתגבר עם כל "לייק" שתקבל. בגלל הכוח האדיר הזה, של שיווק חצי-אוטומטי עם פוטנציאל של מיליוני גולשים בכל רגע נתון, מינוף נכון של עמוד עסקי בפייסבוק הוא מהלך חובה לכל בעל עסק אינטרנטי.

על דף נחיתה בפייסבוק ובכלל

למרות שיש הרבה מאוד עסקים של מוצרים מקוריים בעולם, רוב המוצרים והשירותים המקוונים (ולא רק הם כמובן) דומים עד מאוד. יותר מכך – רוב החנויות מוכרות מוצרים זהים, לעיתים אפילו ממותגים שונים, כאשר הייחוד שלהם הוא בשם ובשירות. לדוגמא, חנות אונליין לטלפונים סלולארים תמכור טלפונים מחברה א' וב' והאתר של המתחרים ימכור את אותו הדבר עם עיצוב אחר,ואולי מחירים מעט שונים. במקביל עם המתחרות האלו, יש עוד כאלף אתרים שעושים בדיוק את אותו הדבר וכל אחד לוקח נתח בעוגה. השאלה החשובה היא מה גודל החתיכה או בעצם – אצל מי יקנה הלקוח?

בנקודה זו נכנסים לתמונה אנשי שיווק ותוכן יצירתיים וחכמים שיודעים ליצור את הקונספט החזק ברשת – דפי נחיתה.  בניית עמוד נחיתה איכותי יבדיל את העסק שלך משאר העסקים וייתן לך יתרון משמעותי, שיתבטא כמובן ביחסי המרת גולש ללקוח טובים. משמעות הדבר בפועל היא שהרושם הראשוני והחשוב ביותר אותו קיבל הגולש שהגיע לעמוד שלך, היה משמעותית טוב יותר מזה של כל המתחרים. בעקבות זה הוא בחר בעסק שלך כספק השירות או המוצר, שכן אין כמעט הבדלים בין העסקים מבחינת הלקוח החדש פרט לרושם זה. כעת ברור לנו מדוע דף נחיתה בפייסבוק הופך לכלי יצוא דופן לשיווק העסק שלכם.

להזמנת דף נחיתה בפייסבוק

לפרטים והזמנות התקשרו: 077-5069069