tumblr_n4efdyyCNB1st5lhmo1_1280

אופטימיזציית דף נחיתה

אם החלטתם כי הגיע הזמן לעשות מהלך של אופטימיזציית דף נחיתה, אנו רוצים לחלוק אתכם את הידע שלנו ולתת לכם בסיס עבודה איתן ומבוסס, עבודה שהוכיחה את עצמה שוב ושוב כיעילה ויצרנית

אופטימיזציית דף נחיתה היא בעצם שיעור מרתק באמנות רב-שכבתית שמצליחה לשלב עיצוב אינטליגנטי ונקי, זיהוי "נקודות הרכות" של הלקוחות שלכם, מינוף המידע העדכני ביותר על הרגלי-הגלישה הכללים ואלו של הגולשים שלכם, והבנת הדקויות אשר יכריעו את הכף באם הקריאה לפעולה שמושתלת בדף הנחיתה שלכם תצא לפועל או תתמוגג אל הכלום.

אופטימיזציית דף נחיתה
אופטימיזציית דף נחיתה

טיפול עשרת אלפים

מי שטרח לייצר דף נחיתה איכותי ומושקע ומרגיש שהוא לא מגיע למיצוי הפוטנציאל העסקי מתוך כלל הגולשים (כלומר-  אחוזי המרה גולש/לקוח נמוכים) זקוק בדחיפות לטיפול עשרת-אלפים לעמוד.

זיהוי קהל היעד

ישנה דרך אחת בלבד להפוך דף נחיתה בינוני לדף נחיתה איכותי ומניב – והיא הדרך האורגנית (זיהוי קהל היעד ע"פ מילות מפתח ומה שהוא מעוניין למצוא). דרך זו לא מנסה "לאנוס" את המבקרים עם אורות מהבהבים, הבטחות שווא לא פרופורציונאליות ועיצוב צעקני ולא רלוונטי. נהפוך הוא, הדרך האורגנית לאופטימיזציה של דף נחיתה היא עבודה עדינה שמתבססת על הבנה עמוקה לליבם של הלקוחות. מתוך הבנת החתכים השונים ניתן לזהות את קהל-הגולשים שלכם בצורה חכמה ובריאה ולבנות עמוד מזמין, מאפשר ורך, עמוד שגורם למבקרים באתר לגשת לכפתור או לטופס בתחושה שזה הדבר הנכון לעשות, ולא שמישהו מאלץ אותם או עובד עליהם.

הסודות של אופטימיזציית דף נחיתה

אם החלטתם כי הגיע הזמן לעשות מהלך של אופטימיזציית דף נחיתה, אנו רוצים לחלוק אתכם את הידע שלנו ולתת לכם בסיס עבודה איתן ומבוסס, עבודה שהוכיחה את עצמה שוב ושוב כיעילה ויצרנית:

1. תוכן, תוכן, תוכן!

דף הנחיתה המניב מציע תוכן מדויק, קצר וקולע. לא למרוח, לא להוסיף מילים מיותרות או "מפוצצות". תנו את העיקר, כמו שהוא, בכתיבה תמציתית וישירה.
כמה דגשים לגבי תוכן שכאשר עושים אופטימיזציה לעמוד נחיתה ובכלל לתכנים שלכם, כדאי לשים  אליהם לב:

א. כותרות – שיהיו מדויקות ומפתות.

ב. מה יוצא לי מזה?  שימו לב שבכותרת או כבר במשפט הראשון יהיה ברור לקורא מה התועלת שהוא יפיק מן הקריאה.

ג. אל תחפפו – הבטחתם? קיימו! חשוב לתת לקורא תשובות אמיתיות למה שהוא מחפש.

2. עיצוב

דף לא מושקע עם עיצוב שבלוני חסר חיים יכול לגרום לתוכן האיכותי ביותר להראות לא אטרקטיבי. שימו לב לעיצוב שלכם, ולהשגת התוצאות הטובות ביותר דאגו להתאים את העיצוב לחתך הגולשים המדויק ביותר. אופטימיזציית דף נחיתה לאתר שמוכר סמארטפונים לא יכול להיות בעל עיצוב דומה לאתר שמוכר ספרי בישול, פשוט כי לא מדובר באותו הקהל. אל לכם לזלזל בעיצוב, ומומלץ להשקיע בזה זמן מחשבה ומשאבים בכדי לא לבזבז את העבודה שלכם ולקבל את המיטב מהאופטימיזציה. כמה דגשים על עיצוב נכון – מדובר בעימוד נכון, בחירת פונטים (גודל וצבע) נכונים, מיקום האובייקטים במרחב, דרך אורגנית להדגשת הקריאה לפעולה, בחירת פלטת צבעים נכונה, הן בהתאמה בין הצבעים והן בהתאמה לשירות/מוצר שלכם ועוד.

אופטימיזציית דף נחיתה – רושם ראשוני זה שם המשחק

כשאתם ניגשים למלאכה של עיצוב או אופטימיזציה זכרו את העובדה הבאה – לגולשים היום אין סבלנות. מה שלא הועבר ברושם ראשוני, לרוב כבר לא יועבר. לכן העיצוב והתוכן חייבים לשדר אמינות והקריאה לפעולה חייבת להיות נוחה ונגישה, חזקה ולא מאיימת.

עוד דגש חשוב מאוד, בייחוד כשמדובר ברושם ראשוני, ובהתחשב בעובדה שיצרתם דף נחיתה מעוצב בקפידה, הוא השימוש בהמלצותיהם של לקוחות קיימים. עדויות נוגעות וישירות, שמדברות על איכות השירות שלכם, אך ערוכות ולא מוגזמות, יוצרות אמינות ומרימות את התחושה החיובית שהגולש מקבל מן העמוד. שימו לב – לא מדובר בסוג הציטוטים המוגזמים והרבים שמשתמשים בהם בהרבה אתרים לא אמינים שיוצרים תחושת סלידה, אלא בהמלצות נבחרות, בכמות קטנה ובמיקום גיאוגרפי נכון על המסך.

בעבודה עדינה ומדויקת גם לכם יכול להיות עמוד נחיתה מוצלח.
צרו איתנו קשר לקבל ייעוץ על אופטימיזציית דף נחיתה – 077-5069069.

דפי נחיתה מנצחים
זה מה שאנחנו עושים
כבר 12 שנים!

לשיחת היכרות השאירו פרטים
[gravityform id=6 title=false description=false ]

כיף לשתף...