Usa Flag

לפני הכול - איך נראית שנת הלילה שלך?

"מי שישן שנת לילה רציפה, מתעורר לעולם ומלואו" אומרים הסינים. שינה טובה היא המנגנון המרפא של הגוף, משפרת את הזיכרון ואת מצב הרוח, מאפשרת לנו להיות יצירתיים ושמחים יותר. האם שנת הלילה שלך רצופה? האם אתה ישן שינה איכותית? האם שמעת על חמשת השלבים שיסייעו לך לישון טוב יותר? מהו הדבר השלישי שכדאי לעשות במיטה? בספר "לילה במתנה"- המדריך הראשון בשפה העברית ללילה טוב במיוחד מופיעות כל התשובות, וכן מפתחות נוספים שיעניקו לך שנת לילה איכותית במיוחד.

הספר נכתב ע"י אבי ברססט, מומחה שינה בעל שם עולמי, שחקר את תורת השינה האיכותית במשך שנים, ומפרסם לראשונה את תובנותיו בספר מקיף, שיעניק לך "לילה במתנה"!

מחיר הספר:
99 ₪ כולל מע"מ

טעימה קטנה מרעיונות גדולים

"בבוקר אכול כמו מלך, בצהריים כבן מלך ובערב כאביון" (הרמב"ם)

הרמב"ם, שהיה אחד מגדולי הפילוסופים בדורו, ובנוסף מדען וגם רופא, הבין דבר או שניים גם בנבכי הגוף והנפש. בעניין התזונה שלו, קבע: "בבוקר אכול כמו מלך, בצהריים כבן מלך ובערב כאביון". אז איך תבטיחו לעצמכם שנת לילה רצופה וטובה?

סיימו את האכילה לפחות 4 שעות לפני השינה וזכרו שאכילה במועד הסמוך לשעת השינה מכבידה על הגוף, ומונעת ממערכות הגוף להתמקד בהכנות לשעת הלילה.

מחיר הספר:
99 ₪ כולל מע"מ

להזמנת הרצאה מרתקת בתחום השינה - השאר פרטיך בטופס:

מה חושבים הקוראים על הספר?

"בלי הקדמות מיותרות ובלבולי מוח. ת'כלס, איך משיגים שנת לילה טוב"

רועי איילון, נצרת עילית

"קראתי עשרות ספרים ומדריכים על שנת הלילה, ניסיתי להיעזר בתרופות שונות שבסופו של דבר לא הועילו. הספר שלך הוא המעשי והיעיל ביותר!"

רבקה קידר, עו"ד

"תודה לך אבי על ספר פשוט, קולע ובעיקר - מעשי מאוד"

עומרי מזרחי, תל אביב

"אם אתה מתעלם מהספר הזה, ההפסד כולו שלך"

אורי יעקב, מהנדס מזון

"הייתי מסתכלת על חברות לעבודה שהגיעו לאחר שנת לילה רציפה, בעוד אני הייתי מגיעה עם עיגולים שחורים מסביב לעיניים יום אחר יום אחר יום. היום, אני מאושרת לספר שאני הרבה פחות מותשת ומתפקדת באופן יעיל יותר גם בעבודה. תודה אבי."

קרן גבע, ראש העין

על המוח שמאחורי הספר

"לילה במתנה" נכתב ע"י אבי ברססט, מנכ"ל הולנדיה ואחד המומחים המובילים בעולם בתחום חקר השינה והשפעתה על איכות חיינו . לאחר מחקר ממושך של עשרות שנים הגיע למסקנות ותובנות במגוון סוגיות המשפיעות על איכות השינה: מספר שעות שינה, מאכלים ומשקאות לפני השינה, רוגע ומצבי סטרס, השפעת מסכים מרצדים ועוד ועוד.